USP Zdrowie

Założenia
USP Zdrowie - polska firma, która od ponad 20 lat wyznacza trendy na rynku OTC, potrzebowała programu podnoszącego realizację celów sprzedażowych i jakościowych.
Klient kładzie także duży nacisk na edukację produktową oraz integrację zespołu.
Realizacja
Program obejmował 250 Uczestników.
Formuła programu realizowana była w oparciu o trójstopniowy poziom nagradzania: nagrody gwarantowane dostępne za określone poziomy sprzedaży, nagrody etapowe oraz nagrody główne dla najlepszych w konkursie rocznym.
Mocnym punktem programu była edukacja produktowa, często przeprowadzana za pomocą efektywnych form speed learningu, interaktywnych gier i zabaw. Ogromnym zainteresowaniem cieszył się także moduł, w którym Uczestnicy wymieniać się mogli swoimi best practice.
Partnerem w Projekcie była Marka BMW.
Rezultat
Realizacja przez 2 kolejne lata.
Spersonalizowana komunikacja do Uczestników oraz dodatkowe aktywności gwarantowały wysokie zainteresowanie Programem oraz podnoszenie wyników.
Każdy z Przedstawicieli Handlowych stawiał sobie cele dotyczące priorytetów dla poszczególnych kanałów (przekraczające 100%). Cele wyznaczyło sobie powyżej 84% z uprawnionych.
#edukacja, #grywalizacja, #teamspirit
Klient: USP Zdrowie Sp. z o. o.
Branża: farmacja
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży