Unilever Top Lever

Założenia
Unilever – międzynarodowa korporacja działająca w sektorze FMCG potrzebowała narzędzia motywującego i integrującego pracowników. Program miał za zadanie wspierać sprzedaż nowo wdrażanego produktu.
Realizacja
Zrealizowaliśmy szeroko zakrojony program aktywizacji wewnętrznych sił sprzedaży, we wszystkich segmentach produktowych z oferty Klienta.
Wprowadzony program całkowicie zastąpił wszelkie dotychczasowe działania realizowane przez Unilever dla swoich pracowników. Wprowadzone aktywności angażowały całe zespoły i motywowały do pracy w zespole.
Punktacja w rankingu oparta była nie tylko o cele sprzedażowe, ale również o cele jakościowe, których priorytet nie był uwzględniony w wewnętrznym systemie premiowym. Dodatkowo, rozwijając formułę programu, zdecydowaliśmy się dodać doń KPI premiujące sprzedaż nowo wdrażanego produktu.
Osiągnięcie celów wspierane było wirtualną portmonetką, upgradem samochodu służbowego oraz wyjazdem incentive. Partnerem w projekcie Top Lever była marka Toyota.
Rezultat
Z powodzeniem zrealizowaliśmy 2 edycje najbardziej interaktywnego Programu motywacyjnego dla sił sprzedaży w historii Unilever Polska.
Przez 9 miesięcy trwania Programu, zarejestrowaliśmy ponad 15 tys. odwiedzin strony a średnia liczba logowań na Uczestnika wyniosła pond 60 razy.
#edukacja, #grywalizacja, #teamspirit
Klient: Unilever Polska Sp. z o. o.
Branża: FMCG
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży