Aktywizacja sprzedaży

Wszystko, co robimy - zmierza do jednego: cyfry. Jest jednak między nimi znacząca różnica – bo czasem są "zwyczajnie" sprzedażowe, a czasem – wymagają zupełnie innego podejścia, np. w chwili, gdy naszym celem jest hamowanie rotacji zespołu.
Niezależnie, czy mówimy o lojalizacji, motywacji czy grywalizacji – to wszystko są narzędzia, które mają na celu jedno: aktywizować w określonym celu.
Czyli: sales thinking!
Chcesz wiedzieć jak wykorzystujemy narzędzia?
Programy motywacyjne i lojalnościowe

Niezależnie od tego do kogo docieramy, czy do własnego zespołu, dystrybutorów, klientów lub konsumentów – lojalność i motywacja występują wzajemnie lub osobno w każdym z tych przypadków. Bez żadnego z tych elementów – prowadzone działania będą właściwie jedynie zaznaczeniem obecności, marketingiem, PR-em. Nie zwiększą sprzedaży i nie będą w sposób jakościowy realizowały wyników.
Pojawią się jednak pytania:
- Lojalność w biznesie? Tak, ale dyktowana ceną.
- Motywacja w strukturach sił dystrybucyjnych, a więc niezależnych od nas? Tak, można ja zbudować.
- Lojalność czy motywacja wśród moich pracowników? A może jedno i drugie?
- Ale zaraz – motywacja i lojalność bez edukacji ?
To my powiemy wg jakich kryteriów zbudować motywację czy lojalność – podaj nam tylko cel swoich działań.
Konkursy i loterie

Które rozwiązanie będzie prostsze i tańsze w realizacji, a jednocześnie bardziej skuteczne? Kiedy ogłosić konkurs, a kiedy zaprosić grupę, na aktywizacji której nam zależy, do udziału w loterii? Jakie przyjąć zasady i kryteria, by nie nadwyrężyć niepotrzebnie budżetu.
To główne z dylematów, przed którymi stają zarządzający sprzedażą w obliczu poszukiwania narzędzi, które pomogłyby im zrealizować oczekiwane cele. Czasami brak odpowiednich doświadczeń, czy jak w przypadku loterii obawa przed skomplikowanymi formalnościami sprawia, że podejmowane są działania nieefektywne, nieadekwatne do bieżących potrzeb. Często nie angażują one grupy docelowej, czasami wręcz demotywują.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dziesiątkom zrealizowanych projektów, posiadamy bogaty i sprawdzony wachlarz mechanik i systemów punktowych. Wiemy jak kto wszystko zorganizować, ułożyć i policzyć. Do każdego tematu podchodzimy jednak nieszablonowo, przygotowując dedykowaną i skrojoną na miarę strategię działań.
Masz pytania, wątpliwości. Skontaktuj się z nami. Wyślij nam swój brief i wypróbuj rozwiązania, z których korzystają najlepsi.
Grywalizacja

Można zaryzykować stwierdzenie, że grywalizacja to dziś jedno z kluczowych narzędzi, bez których nie uda się utrzymanie zaangażowania w programach motywacyjnych czy aktywizujących. To właściwie to samo, co od lat wykonujemy, ale ujęte wreszcie w jednej – spójnej i uczciwej nazwie.
Przez lata doświadczeń stworzyliśmy i z sukcesem wykorzystujemy szereg scenariuszy grywalizacyjnych, z których niektóre łączą świat wirtualny z rzeczywistym.
I tworzymy kolejny, bo aktywizacja bez grywalizacji nie może funkcjonować.
Chcesz wiedzieć jakimi scenariuszami dysponujemy? Umów się z nami na spotkanie!
Motywatory

Motywacja czy lojalność? Czy grywalizacja? A może coś „on top” dzisiejszych systemów premiowych – dla najlepszych z najlepszych?
Wygraliśmy już niejedną motywacyjną bitwę w różnych realiach i branżach: tuż po zakończonych procesach restrukturyzacyjnych, po zmniejszeniu wynagrodzeń, w całkowitym braku relacji pracownik – firma.
Ale też w strukturach „rozpieszczonych”, gdzie „było już wszystko”, a cele pozostały te same.
W różnych branżach i sposobach dystrybucji. W różnych relacjach.
Dobór odpowiednich nagród i motywatorów jest przy tym jednym z kluczowych czynników sukcesu, gwarantujących oczekiwane zaangażowanie.
W naszej ofercie znajduje się szereg atrakcyjnych benefitów, także wspierający rozwój biznesu uczestników. Doskonale wiemy, kiedy jakich użyć.
- Incentive travel
- Systemy kafeteryjne
- Karty przedpłacone
- Samochody służbowe
Skorzystaj z tego doświadczenia w swojej organizacji, zaproś nas na spotkanie!