USP Zdrowie

USP Zdrowie

Założenia

USP Zdrowie - polska firma, która od ponad 20 lat wyznacza trendy na rynku OTC, potrzebowała programu podnoszącego realizację celów sprzedażowych i jakościowych.

Klient kładzie także duży nacisk na edukację produktową oraz integrację zespołu.

Realizacja

Program obejmował 250 Uczestników.

Formuła programu realizowana była w oparciu o trójstopniowy poziom nagradzania: nagrody gwarantowane dostępne za określone poziomy sprzedaży, nagrody etapowe oraz nagrody główne dla najlepszych w konkursie rocznym.

Mocnym punktem programu była edukacja produktowa, często przeprowadzana za pomocą efektywnych form speed learningu, interaktywnych gier i zabaw. Ogromnym zainteresowaniem cieszył się także moduł, w którym Uczestnicy wymieniać się mogli swoimi best practice.

Partnerem w Projekcie była Marka BMW.

Rezultat

Realizacja przez 2 kolejne lata.

Spersonalizowana komunikacja do Uczestników oraz dodatkowe aktywności gwarantowały wysokie zainteresowanie Programem oraz podnoszenie wyników.

Każdy z Przedstawicieli Handlowych stawiał sobie cele dotyczące priorytetów dla poszczególnych kanałów (przekraczające 100%). Cele wyznaczyło sobie powyżej 84% z uprawnionych.

#edukacja, #grywalizacja, #teamspirit

Klient: USP Zdrowie Sp. z o. o.
Branża: farmacja
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży

Zaufali nam