Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Nationale-Nederlanden

Założenia

Projekt Liga Mistrzów powstał z myślą o motywacji oraz zbudowaniu stałej Platformy komunikacyjnej z cała grupą pracowników NN w dziale sprzedaży.

Realizacja

Projekt Liga Mistrzów NN jest projektem wieloletnim, w obrębie którego prowadzone są coroczne edycje Programu.

Program realizowany jest dzięki szerokiej integracji narzędzi, wychodząc przez to poza schematy typowego Programu Wsparcia Sprzedaży.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych (m. in. aplikacja mobilna) utrzymujemy bardzo wysokie zaangażowanie Uczestników.

Rezultat

Przez 6 lat z powodzeniem realizujemy projekt z zaskakującą dla uczestników różnorodnością atrakcji.

Dzięki integracji narzędzi z Klientem, wyniki aktualizowane są na platformie codziennie.

Dokonaliśmy zmiany percepcji Uczestników z „wydawania” na „inwestowanie”. Zamiast nagród finansowych oferujemy takie, które wspierają Twój biznes: szkolenia, leady, mentor, strona www i wiele innych.

#app, #edukacja, #grywalizacja

Klient: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Branża: ubezpieczeniowa
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży

Zaufali nam