Kompania Piwowarska S.A.

Kompania Piwowarska

Założenia

Kompania Piwowarska, Lider branży piwowarskiej w Polsce, potrzebował programu skierowanego do trudnej motywacyjnie grupy: Przedstawicieli Handlowych dystrybutorów Kompanii Piwowarskiej.

Po raz pierwszy w historii KP zdecydowano się na poprowadzenie działań aktywizujących sprzedaż do dystrybutorów w zakresie multibrandowym.

Program miał na celu budowanie dystrybucji i wsparcie wprowadzanych nowości spośród oferty produktów Kompanii Piwowarskiej.

Realizacja

Program obejmował 1450 Uczestników, otrzymujących bezpośrednie dopłaty za każde odsprzedane opakowanie zbiorcze określonego koszyka marek dla Przedstawicieli Handlowych Dystrybutorów.

Przeprowadzając Program zajęliśmy się pełną realizacją platformy wraz z automatycznie wykonywanymi przelewami bankowymi co miesiąc do Przedstawicieli Handlowych Dystrybutorów Kompanii Piwowarskiej.

Partnerem w projekcie była marka Toyota.

Rezultat

Z powodzeniem zrealizowaliśmy 3 edycje Programu rocznego.

Dwucyfrowo przekroczyliśmy wszystkie zdefiniowane w Programie cele sprzedażowe.

#edukacja, #lojalizacja, #grywalizacja

Klient: Kompania Piwowarska S.A.
Branża: FMCG
Uczestnicy: Partnerzy Handlowi KP i ich Przedstawiciele Handlowi

Zaufali nam