Inter Cars S. A.

Inter Cars

Założenia

Głównym celem firmy Inter Cars – największego dystrybutora części samochodowych w Europie Środkowo Wschodniej, była aktywizacja zarówno własnych sił sprzedaży, jak i klientów zewnętrznych.

Realizacja

Wspólnie z Klientem przygotowaliśmy strategię i zrealizowaliśmy wiele Programów opartych o wyniki sprzedażowe, dedykowanych zarówno wewnętrznym siłom sprzedaży jak i Klientom Zewnętrznym.

Nagrodami w Programach są m. in. ekskluzywne wyjazdy Incentive, jak i kafeterie nagród.

Dodatkowo stała, spersonalizowana komunikacja do wszystkich Uczestników, a także elementy grywalizacji gwarantują wysokie zaangażowanie w Programie.

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klienta stworzyliśmy zintegrowaną platformę skupiającą w jednym miejscu wszelkie materiały dotyczące organizowanych przez Klienta mechanizmów/programów aktywizujących sprzedaż.

Narzędzie to jest nie tylko kompletną informacją dla Klientów na temat aktualnie trwających Promocji, ale także niezastąpionym narzędziem do konfigurowania, analizy i rozliczania wszelkich mechanizmów wspierających sprzedaż.

Rezultat

Realizacja przez 5 kolejnych lat, obfitująca we wzrosty sprzedażowe – m.in. dwucyfrowe przekroczenia celów stawianych Uczestnikom Programów.

#lojalizacja, #siły własne

Klient: Inter Cars S. A.
Branża: motoryzacyjna
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży, Klienci zewnętrzni (Sklepy, Warsztaty)

Zaufali nam