Grupa Żywiec S.A.

Grupa Żywiec

Założenia

Grupa Żywiec, lider marek piw premium w branży piwnej potrzebował mechanizmów wspierających realizację celów sprzedażowych, ale nie tylko. Klientowi zależało na zbudowaniu team spirit na poziomie zespołów.

Naszym wyzwaniem było także przeprowadzenie gruntownej zmiany formy edukacji Pracowników.

Realizacja

Program został skierowany do całej struktury terenowej we wszystkich kanałach. W programie połączyliśmy rywalizację indywidualną z walką zespołową.

Wdrożyliśmy platformę szkoleniową speed learning całkowicie likwidując e-learning.

Osiągnięcie celów wspierane jest elektroniczną portmonetką, upgradem samochodu służbowego (26 rotujących aut) oraz wyjazdami incentive.

Dzięki dynamicznej komunikacji oraz wprowadzeniu etapów w realizacji programu, utrzymujemy wysoki poziom zaangażowania Uczestników.

Rezultat

Dzięki programowi udało nam się zbudować zaufanie, zespołowość i ambicje, które teraz, w trwającym obecnie już drugą edycję Programie, jeszcze bardziej przekładają się na motywację, morale i realizację wyników.

Sukcesami pierwszej edycji programu są:

  • zahamowanie rotacje o połowę;
  • podniesienie realizacji celów jakościowych o 27%;
  • aktywności sprzedażowe notowały wyniki do 47% lepsze niż bez naszego wsparcia.

#app, #edukacja, #teamspirit

Klient: Grupa Żywiec S.A.
Branża: FMCG
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży

Zaufali nam