Goodyear TEAM

Goodyear

Założenia

Podstawowym celem przygotowywanej strategii było wsparcie sprzedaży produktów Grupy Goodyear.

Mechanizm wsparcia miał na celu spójne zarządzanie sprzedażą w segmencie B2B, który charakteryzował rozdrobniony rynek z utrudnionym monitorowaniem sprzedaży.

Realizacja

Program Goodyear TEAM prowadzony jest od stycznia 2015 roku.

Jest on dedykowany do Partnerów Handlowych oraz dealerów samochodowych Grupy Goodyear. Obfituje w dodatkowe aktywności sprzedażowe, takie jak sezonowe promocje dla Partnerów Handlowych oraz akcje dedykowane dla rynku konsumenckiego.

Spersonalizowana komunikacja do Uczestników oraz dodatkowe aktywności mają za zadanie utrzymanie ciągłego zainteresowania Programem oraz podnoszenia wyników. Rywalizacja roczna premiowana jest nagrodą główną w postaci egzotycznej wyprawy incentive.

Całość programu prowadzona i zarządzana za pomocą autorskiej platformy www, umożliwiającej analitykę i bieżący monitoring wyników na wielu poziomach dostępów.

Rezultat

Dwie edycje Programu, których mocnym akcentem są promocje sezonowe (letnie i zimowe), dzięki którym bezpośrednio wsparta została sprzedaż produktów.

Rejestracja w Programie skupiła w jednym miejscu zewnętrzne siły sprzedażowe, dzięki czemu zarejestrowana została sprzedaż ponad pół miliona sztuk opon.

Realizując z Klientem Program, rozszerzyliśmy jego zasięg wchodząc w segment B2C – przeprowadziliśmy konkurs dla rynku konsumenckiego z dodatkowymi, atrakcyjnymi nagrodami.

#B2C, #edukacja, #lojalizacja

Klient: Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Branża: oponiarska
Uczestnicy: serwisy oraz dealerzy samochodowi

Zaufali nam