Danone Sp. z o.o.

Danone

Założenia

Danone Sp. z o. o. – lider wysokiej jakości produktów mlecznych, potrzebował programu mającego na celu wzrosty sprzedaży wybranych produktów, budowanie dystrybucji oraz wsparcie dla wprowadzanych nowości.

Realizacja

Program Wsparcia skierowany jest do Przedstawicieli Handlowych Dystrybutorów. Realizacja celów sprzedażowych premiowana jest zasileniami do e-portmonetki a także car upgradem auta służbowego.

Spersonalizowana komunikacja do Uczestników oraz dodatkowe aktywności mają za zadanie utrzymanie ciągłego zainteresowania Programem oraz podnoszenia wyników sprzedażowych.

Z kolejną edycją programu włączyliśmy do niego kolejne struktury Uczestników, aby zmaksymalizować zaangażowanie w realizację celów biznesowych.

Rezultat

Obecnie realizujemy drugą edycję Programu. W edycji 2016 z powodzeniem zrealizowaliśmy zakładane cele sprzedażowe oraz przyczyniliśmy się do wzrostu motywacji w siłach sprzedaży.

90% Uczestników zaproszonych do programu, zarejestrowało się na jego stronie, a 50 % aktywnie uczestniczyło w akcjach dodatkowych.

#edukacja, #grywalizacja, #lojalizacja

Klient: Danone Sp. z o.o.
Branża: FMCG
Uczestnicy: Partnerzy Handlowi Danone i ich Przedstawiciele Handlowi

Zaufali nam