Coca-Cola

Coca-Cola

Założenia

Głównym celem w przygotowywaniu strategii Programu dla największej na świecie firmy z branży napojów alkoholowych było zastąpienie wielu konkursów/programów/akcji motywacyjnych jednym, przejrzystym i efektywnym narzędziem wspierającym sprzedaż.

Oprócz wsparcia realizacji celów biznesowych ważnym elementem była także edukacja produktowa.

Realizacja

Przed przygotowaniem strategii Programu Wsparcia Sprzedaży, przeprowadzona została analiza rynku a także wywiady z siłami sprzedaży Klienta w całej Polsce.

Przygotowana przez Nas strategia obejmuje 1 000 Uczestników sił własnych Coca Cola.

Osiągnięcie celów wspierane jest wirtualną portmonetką, upgradem samochodu służbowego oraz wyjazdem incentive.

Gratulacje zwycięzcom Programu przekazał sam Robert Lewandowski.

Rezultat

Zrealizowaliśmy już 3 edycje Programu rocznego.

Z powodzeniem zrealizowaliśmy wszystkie postawione w Programie cele biznesowe.

Dzięki wprowadzeniu parametru Safety Driving do punktacji w programie, znacznie spadła szkodowość. Do tego osiągnęliśmy ok. 0,5 mln oszczędności na paliwie.

98% Uczestników zarejestrowało się do Programu w przeciągu pierwszych dwóch tygodni, 50% Uczestników brało aktywny udział w aktywnościach sprzedażowych.

#edukacja, #grywalizacja, #teamspirit

Klient: Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Branża: FMCG
Uczestnicy: Wewnętrzne Siły Sprzedaży

Zaufali nam